Imperium

Behemoth`s Lair

Czego mi brak w H3?

Permalink

Nawet w tak wspaniałej, cudownej, pięknej (etc. etc.) grze jak H3 czegoś brakuje. Czego? Piszmy od malutkich szczególików po największe waszym zdaniem absurdy.

Np. moim zdaniem "z deczka" bez sensu jest, iż w Tower nie ma maga z Talentem magicznym (Sorcery). No gdzie jak gdzie, ale w mieście czarodziejów brak heroesa z tą zdolnością uważam za niezbyt mądre :)

Oj, na koniec taki "pees" (sorry za off-topick): nie wie ktoś, ile legalnych egzemplarzy trójki sprzedano? Szukam na necie i szukam i znaleźć nie mogę.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.08.2007, Ostatnio modyfikował: Crux

Permalink

Mnie w Tower bardziej brakuje kogoś z Łucznictwem:P
A tak poważnie to brakuje mi:
- Dyplomacji(sojusze w czasie gry)
- 2 zamków:P(drobnych zmian w pozostałych zamkach)
- Karawan z następnych części.
- coś w stylu alternatywnych ulepszeń.


Permalink

Ja natomiast zrobiłbym z Tower miasto Krasnoludów,no bo nie pasują do Rampart,zaś śnieżna
okolica do nich pasuje najbardziej.Magów przeniósłbym do Academi-dziesiątego miasta.
Dokonałbym pewnych zmian w balasingu i dołożył Karawany.


Permalink

Chciałbym poprawienia magogów, by wreszcie się do czegoś nadawały, mogłaby to być odporność dla ogień u wszystkich jednostek, to by im dało kopa i zrobiło ten zamek najmocniejszym :]
Kilku więcej ścieżek dźwiękowych, po tylu latach już mi się trochę przejadły.
Kombo z czarów, o którym swego czasu pisałem w osadzie i czego namiastka jest w lochach w H5, ale tylko namiastka.
Zmniejszenie beznadziejności skillów typu Eagle Eye czy First Aid, kiedyś chyba powstawał taki mod, co miał te słabsze pogrupować i kilka połączyć w jedną.
Lekkiej zmiany z 7 jednostką w Ramparcie, bo każda powinna być unikatowa, a to po prostu słabszy czarny smok.
Modyfikacji czarów chroniących przed żywiołami, by się wreszcie do czegoś przydawały.
Forge'a :]
Więcej opcji przy ustawianiu mapy losowej, typu blokowanie czarów.
I jeszcze paru niezbyt istotnych rzeczy, jak zmienienie płci/obrazka Jeddite itp.


Permalink

Eagle Eye czy First Aid zostały zmodyfikowane w WOG-u i stały się tam o wiele bardziej przydatnymi skillami.

(yellow)Wiem że zostały zmodyfikowane. Niemniej jednak tego bym sobie od razu w h3 życzył. Vandergahast


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 8.08.2007, Ostatnio modyfikował: Vandergahast

Permalink

Forge'a to ja nie chcę, chyba, że z opcją "Forge- wyłącz" (jak przy wogifikacji map wyłączamy niektóre opcje, tak samo tutaj z tym czymś- chcesz to masz, nie to nie).

Muzykę to chyba można podmienić, nie? Zresztą, ja i tak dzisiaj czasem jeszcze np. przy robieniu mapek odpalam soundtracka (Underground jest super) i jestem happy.

Permalink

- Najbardziej mi brakuje normalnej nazwy dla HOBGOBLINÓW(spiderman się kłania) - ale to już cd_project
- Więcej umiejętności bohatera też by się przydało. Fajnie jest to rozwiązane w HV.
- Trochę więcej "kombinowania" z jednostkami. (bo ogólnie wszystko sprowadza się do tego żeby mieć jak najwięcej tych najśilniejszych). A fajnie by było jakby jakieś jednostki były lepsze na TE a gorsze na INNE.
- Może jakies fajne duety z jednostkami (jak np. Dungeon w H5).
- Dokładniejsze opisy umiejętności specjalnych jednostek.
- Możliwości wyboru czy się atakuje wręcz czy na dystans, możliwość pozostania Harpiami przy atakowanym
- Sojuszy w trakcie gry
- Za mało elfów "w elfach"
- Osobnego zamku Krasnali - ale nie takiego jak w H5!

Dopisałem trochę bo parę nowych mi się przypomniało ;p


Liczba modyfikacji: 5, Ostatnio modyfikowany: 1.09.2007, Ostatnio modyfikował: Dagon

Permalink

Może za mało rodzaji elfów;) Ale jeden elf na zamek powinien wystarczy;P.


Permalink

OK, czego mi brakuje w Herosach III? Niewielu rzeczy, bowiem uważam że Heroes III jest grą idealną.
Brakuje mi:
- Karawan, takich jak z Heroes IV
- Większej użyteczności umiejętności takich jak: Sokoli Wzrok, Zwiad, Pierwsza Pomoc
- Troche więcej umiejętności dla Herosów, mniej więcej takich jak w Heroes IV (np. Szlachectwo, Górnictwo, Czarnoksięstwo)
- Nieco więcej muzyczek
To wszystko, pozdrawiam!

Permalink

Deszczu poruszającego się po planszy, zamieci śnieżnej, sztormu na wodach, burzy piaskowej, również przemieszczających się po planszy.


Permalink

Więcej elfów w elfach,ale także fortecy dla krasnoludów,jakoś górski klimaty mi się z nimi kojarzą


Permalink

* Podwójnego strzału lub braku kar za dystans u Reptilionów
* Balansu wśród bohaterów wszystkich miast (tak by na grach PvP nie musieć wprowadzać sztucznych ograniczeń jak np. nie wolno grać sir Mullichem)
* Urozmaiconych artefaktów jak w H4
* Edytora map z możliwościami edytora H4
* Forge też bym chciał
* Bardziej skomplikowanych ulepszeń (alternatywne bądź 1 podwójne ulepszenie za każde miasto na dowolnym poziomie)
* Księgi czarów dla jednostek czarujących (jak w H4)
* Kuli ognie magoga traktowanej jako zwykły atak w centrum i jako zaklęcie na obrzeżach (aby można było rzucać przynajmniej w sąsiedztwo Ifryta)
* Większej funkcjonalności magii ognia
* Możliwości wyboru czy się atakuje wręcz czy na dystans, możliwość pozostania harpiami przy atakowanym
* Fanów potrafiących tworzyć klimatyczne kampanie i zbalansowane mapy PvP :)


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 7.09.2007, Ostatnio modyfikował: Konquer

Permalink

Konqer

Możliwości wyboru czy się atakuje wręcz czy na dystans, możliwość pozostania harpiami przy atakowanym

Mógłbyś to rozwinąć? Bo troche nie rozumie...


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 7.09.2007, Ostatnio modyfikował: Dragonthan

Permalink

Myślę że Konqerowi chodzi o to by móc wymusić strzelcami atak wręcz, co szczególnie przydatne by było przy Magogach i Meduzach. Faktycznie, mi też tego często brakuje, jakoś zapomniałem o tym napisać :]


Permalink

Tao oczywiście o to mi chodziło. Swietnie zrealizowano to w H4 gdzie naszą akcje wybierano z rozwijanego menu - jeżeli chcieliśmy walczyć wręcz kusznikiem to wybieraliśmy to z menu i szafa gra. Co do harpii - w H4 jest rozgraniczenie na "atak i powrót" i "atak". W H3 to to samo a czasem chciałoby sie podlecieć do jakiegoś strzelca, zaatakować i pozostać na miejscu.


Permalink

Pierwsza rzecz o jakiej pomyslalem, to brak mozliwosci upuszczenia artefaktu.
Niby drobnostka, ale czasem grajac na duzych mapach zdarzalo mi sie, ze brakowalo mi miejsca w ekwipunku. Dobrze by bylo czasem jakis art upuscic aby go moc pozniej podniesc innym bohaterem.

Jesli chodzi o karawany, to jestem ich przeciwnikiem. Byloby to duze uproszczenie w h3, szczegolnie w grze online, gdzie bardzo liczy sie umiejetne przemieszczanie bohaterow.
A co sie zas tyczy harpii, to mysle ze zarowno one(jako 2-poziomowe jednostki) jak i caly zamek Lochy, maja zbyt mocna pozycje aby jeszcze cokolwiek udoskonalac.


Permalink

To nie jest żadne ułatwienie tylko zdroworozsądkowa mała zmiana. Analogicznie mogę chcieć zaatakować tytanem wręcz i nie mogę. Dlaczego? Pozostanie harpii na miejscu to bardzo dobra innowacja z H4.


Permalink

W HIII brakuje mi:
- karawan
- opcji quick combat (wiem że jest w WoGu:-) )
- pasku inicjatywy z HV (nic nie poradzę ten pasek naprawdę mi się podoba)
- czarów bardziej związanych z konkretnym zamkiem (jak w HIV)


Permalink

- Karawany, Szybka Walka, ruchome oddziały broniące zasobów, rozwoju bohatera w trakcie rozgrywki (ah, gdyby tylko w H4 nie dochodziło się tak trudno do jakiegoś sensownego poziomu...)

Pozdrawiam


Permalink

Żółtego gracza, czarodzejek z HoMM2, szybkiej walki, the Forge.