Imperium

Behemoth`s Lair

Extremalna wiedza o Heroes of Might and Magic III

Permalink

11. Ważką :?: :lol:

40. pozostanie nam jedna najsłabsza z tych które mieliśmy w armii - bohater nie zniknie.

56. chyba z tylu ile jest obelisków, ale mogę się mylić.


Permalink

Tse Tse, pytanie 56 --> odpowiedź błędna (W związku z tym że jest to "ekstremalna wiedza" o SoD nie udzielam żandej podpowiedzi)


Permalink

tse tse
pytanie 11 - zgadza się ale odpowiedź nie pełna, jeszcze czyms da sie zdjąć antymagię
pytanie 40 - zgadza sie ze nasz bohater nie zniknie ale w naszej armii nie koniecznie musi pozostać najslabsza jednostka, dajmy na to ze mamy archaniola i pikmena - kiedy zostanie archanioł (zakladamy ze obie te jednostki zostaly zabite, a nastepnie wskrzeszone)


Permalink

Ghost

EDIT: Działa to identycznie, Grunthorze, w opisanym przez ciebie przypadku.

A ja bym ci radził sprawdzić bo naprawdę nie działa to identycznie jak opisałeś. Taki mały wyjątek lub błąd programistów.


Permalink

Pytanie 9
Azure Dragons są odporne na czary poziomu 1-3, i działa na nie dispell.


Permalink

Smith pytanie 9 - o to chodziło.


Permalink

Pytanie 46

Odradza się 50% poległych.


Permalink

Pytanie 18.
Jeżeli feniksy zginą od pierwszego ciosu to drógi niestety się marnuje.

Pytanie 41.
Skończyć walkę :D.


Permalink

Drupi pytanie 18 dobrze
pytanie 41 masz rację ale mi chodziło o zrobienie czegoś w trakcie bitwy - jakiś sposób na pozbycie się klonu podczas walki.


Permalink

Smith co do pytania 46 o odradzaniu się feniksów to nie znam na nie odpowiedzi ale jeśli masz jakieś informacje na ten temat to prosiłbym o bardziej dokładny opis. A propo 50% odradzania sie feniksów to nie może to być prawdziwa odpowiedź, gdyż nawet z 1 feniksa może się odrodzić 1 feniks.


Permalink

pytanie 41
Trzeba zabić pierwowzór.

pytanie 46
To może połow a zaokrąglając w górę :lol:


Permalink

Smith pytanie 41 jest to odpowiedź, którą chciałem otrzymać
pytanie 46 o feniksach możliwe że jakieś zaokrąglanie lub więcej procent ale jakbyś opisał jakieś testy. Zresztą to jest tylko program więc musi być jakiś wzór.


Permalink

co do tych Feniksów to wyszło mi w testach że na każde 5 Feniksów odradza sie 1 np.: z 80 odradza się 16 a z 320 odradza się 64.


Permalink

Pytanie 6:
Zarówno od 10 jak i od 11 ginie jedna jednostka (chyba).

Pytanie 19:
5 czarów na walkę.


Permalink

Ad 46: No przecież każdy chyba wiedział, że wskrzesza się 20% zabitych feniksów (jeśli było ich na początku mniej niż 5, to wskrzesza się jeden). Co tu testować rzeczy oczywiste i dobrze opisane? To tak jakby się ktoś pytał ile jednostek moze wskrzesić X archaniołów albo jak często się zdarza podwójny atak u Dread knightów. Elementarne, drogi Watsonie.


Permalink

No tak to oczywiste, że jak zabijesz dwa Feniksy to odrodzi sie jeden czyli 20%.


Permalink

Drupi - pytanie 19 zgadza sie, a co do 6 to nie masz racji


Permalink

Elias

Ad 46: No przecież każdy chyba wiedział, że wskrzesza się 20% zabitych feniksów (jeśli było ich na początku mniej niż 5, to wskrzesza się jeden). Co tu testować rzeczy oczywiste i dobrze opisane? To tak jakby się ktoś pytał ile jednostek moze wskrzesić X archaniołów albo jak często się zdarza podwójny atak u Dread knightów. Elementarne, drogi Watsonie.

Tylko jak wytłumaczyć fakt, że z 2 Feniksów mogą powstać 2 Feniksy. Nie chciałbym aby ktokolwiek wyrażał swoje opinie co do tego topicu, proszę jedynie o odpowiadanie na pytania.


Permalink

Wytłumaczyć to można błędami w grze. Jeżeli na początku mamy 5 lub więcej feniksów (w sumie, niezależnie na ile oddziałow są one podzielone) to zawsze po eliminacji każdego oddziału, jeśli ilość do tej pory zabitych feniksów przekracza wielokrotność 5, wskrzesza się odpowiednia ilość feniksów (na przykład jeśli na początku mamy 3 oddziały feniksów: 4,4,2,po zabiciu pierwszego oddziału nie wskrzesi się nic, po zabiciu drugiego 1 feniks, po zabiciu trzeciego 1 feniks - w sumie 2) - zawsze jest to 20% stanu początkowego zaokrąglone w dół.

Jeśli na początku mamy mniej niż 5 feniksów, w teorii zawsze wskrzesi się tylko jeden feniks (po wyeliminowaniu wszystkich lub ponad połowy - jeśli mamy więcej niż jeden oddział). Ale tu już się pojawiają błędy w grze:
- Jeśli w momencie zabicia feniksa nie mamy punktów ruchu w danej turze, to się feniks nie wskrzesi, dla sprawdzenia dla zainteresowanych:
oddział 4 feniksów, podlatuje do przeciwnika bez ataku i daje się zabić w tej turze podczas ataku przeciwnika - feniks nie wskrzesi się!
tak samo, ale atak przeciwnika dopiero w kolejnej turze, gdy feniksy czekają - feniks się wskrzesi
- Inny błąd przy małej ilości feniksów: mamy na początku oddziały 3 i 1,
atakują 3 feniksy, giną - wskrzeszają się 2 feniksy, chociaż powinien tylko jeden.

Jak ktoś chce uznać wiedzę o wykorzystaniu ewidentnych błędów w grze za ekstremalną, to proszę bardzo, ja tam wolę się opierać na tym jak gra powinna się według opisu zachowywać i jak się normalnie zachowuje: do 4 feniksów - wskrzesza się zawsze jeden, od 5 feniksów w górę - wskrzesza się 20% zaokraglone w dół.


Permalink

Wielkie dzięki Elias za udzielenie odpowiedzi na pytanie o feniksach. Rzeczywiście jeśli rozdzielone oddziały traktujemy jako całość to wszystko staje sie jasne. Thanks.