Imperium

Behemoth`s Lair

Klasy bohaterów

Permalink

Temat otwieram głownie dlatego, że widzę sporo osób, którym nie podoba się, że nie ma 2 klas bohaterów na zamek (Sondaż zły/dobry pomysł). Mi osobiscie ciężko jest zrozumieć taką postawę.

Co wy ludzie tak narzekacie na 1 bohatera na miasto ? To w h3 było lepiej ? Przecież tam ranger to było prawie to samo co knight czy overlord ... Jedynie specjalnościami się ci bohaterowie różnili .

W h5 zaś mimo pozornie 1 bohatera na zamek takim demon lordem gra się zupełnie inaczej niż np knightem czy warlockiem ..... Naprawdę mamy do dyspozycji 6 klas bohaterów z których każdą trzeba inaczej rozwijać i inaczej kierować ... Zaś co było h3 właściwie to tylko 2 różne klasy mag i wojownik ... Panowie z Nival tutaj postawili na jakość i dostarczyli nam 6 naprawdę różnych klas które róznią się nie tylko zdolnościami rasowymi... Naprawđę tutaj nie ma co się czepiać i mi osbiście bardzo się podoba takie rozwiązanie.


Permalink

Hmm po części masz rację, ale weź pod uwagę, że niektórzy bardziej lubią grać magiem a inni wojownikiem, a jak lubisz grać magiem a najbardziej lubisz miasto np. Sylvan to zawsze musisz grać łowcą a nie możesz sobie pograć druidem który np. używałby skutecznie magi przywoływania, a takim rangerem to sobie efektywnie tej magii nie poużywasz bo twoja postać będzie dostawać głównie skille obrony i wiedzy (po co rangerowi wiedza? Nie używa aż tak dużo many jak np. Warlock czy Demon Lord). Pozatym zwiększyłoby to zdecydowanie ilość bohaterów do wyboru.


Permalink

Ja widzę to jeszcze, jako dodanie jeszcze jednej klasowej umiejętności takiej jak Brama czy Ulubiony wróg. Klasy oprócz różnycy mag - wojownik, miałyby inną umiejętność główną, co czyniłoby gre nimi inną.


Permalink

Ja twierdzę, że stworzenie jednego rodzaju Bohatera jest po części dobra. Zamiast dwóch bohaterów typu mag-wojownik mamy jednego, ale unikatowego, który różni się znacząco od bohatera innego zamku. Wg. powinni jednak trochę pomyśleć i do każdego Zamku dodać nowego
Bohatera, ale jak to wyglądałoby w Akademii, gdzie trudno dać Bohatera w tym przypadku wojownika jak Czarodzieje górują. Sądze, że jest dobrze jak jest, ale w szóstce wolałbym 2 klasy Bohaterów na Zamek


Permalink

Pavciooo

Hmm po części masz rację, ale weź pod uwagę, że niektórzy bardziej lubią grać magiem a inni wojownikiem.

Z tego co pograłem to masz rację ... ale miasto łączy pewien swój styl gry z bohaterem ... Poza tym nie ma tu ścisłego podziału na mag lub wojownik zauważ że jeden typ herosa ma przeważnie 2 przewodnie skille w których awansuje np Demon Lord = atak i wiedza ... Warlock atak i spell power etc ...

Wniosek jest prosty bohaterowie w h3 są każdy po trochu magiem po trochu wojownikiem (no może poza właściwymi magami z akademii) . By rozwinąć : grając demon lordem zainwestujesz w dark magic by mieć masowe klątwy i frenzy itp ... Warlockiem z wysokim spell power zaś wybierzesz "destruction"...
Podsumowując każdy z tych herosów jest i magiem i wojownikiem .... Uwierz mi grałem w hot seat i wygrałem demon lordem właśnie dzieki czarom a nie wysokiemu atakowi ...

Co do Sylvan - Generalnie ten zamek nie jest stowarzyszony z summoning więc wybór tej magii jest błędem bo nawet czarów takich nie dostaniesz.

Biorąc pod uwagę jak zróżnicowani są bohaterowie w h5 i jak silnie związani z stylem/balansem danego miasta dodawanie 2 klasy będzie na siłe i moze popsuć to co już jest w grze.

Helian Liadon

Ja widzę to jeszcze, jako dodanie jeszcze jednej klasowej umiejętności takiej jak Brama czy Ulubiony wróg. Klasy oprócz różnycy mag - wojownik, miałyby inną umiejętność główną, co czyniłoby gre nimi inną.

Niemożliwie ... W h5 balans samej gry jest oparty nie tylko na jednostkach ale i właśnie na specjalnych zdolnościach .... Poza tym jak już mówiłem nie ma różnicy mag wojownik bo każdy poza herosami academy jest po trochu magiem po trochu wojownikem.


Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 17.06.2006, Ostatnio modyfikował: Val Gaav

Permalink

mi sie podoba jak jest, ale nie protestowal bym gdyby bylo jak w h4. rozne kombinacje umiejetnosci to rozne klasy z roznymi bonusami. ogolnie rozwoj postaci jest bardzo fajnie zrobiony i daje wiele mozliwosci.
btw. czytajac biogram jednej z bohaterek sylvan jest napisane, ze jest druidka itp, a klase ma jak kazdy z sylvan - łowca :P


Permalink

Ja myślę żę jest dobrze. Chociaż jednak z drugiej strony lepeij by było gdyby można było wybierać pomiędzy wojownikiem a magiem. Jeżeli w dodatku będdzie nadal jeden bohater to ciekawe kim będzie heroes z Fortress, jeżeli będzie taki zamek.


Permalink

Dwie klasy bohaterów nie były by takim strasznie złym pomysłem, ale nie jest źle, mogli by dodać trochę więcej samych bohaterów. Zawsze lepiej zagrać nowymi bohaterami z nowymi umiejętnościami. A jeśli o to chodzi to HoF nic nowego nie dodaje... Tylko jest jeszcze jeden problem bo jak się gra na starych mapach a nawet na niektórych nowych (!) To nie można wybrać żadnego bohatera - runemage... W konsekwencji 3000/3500 sztuk złota idzie na wynajęcie dodatkowego bohatera i to jeszcze z innej rasy...
Czy tylko ja mam ten problem?


Permalink

Nie sądze że każdy tak ma, bo ja też tak mam, może poprawią to w Plemionach Wschodu (czy jak tam to tłumaczą).


Permalink

Synthia

Tylko jest jeszcze jeden problem bo jak się gra na starych mapach a nawet na niektórych nowych (!) To nie można wybrać żadnego bohatera - runemage...
Czy tylko ja mam ten problem?

Gry trzeba czasem patchować :D ... Problem został rozwiązany w patchu 2.1


Permalink

Val Gaav -> Heh... Muszę wreszcie to zrobić...
Ale ja tu z zapytaniem o bohatera, a właściwie o jej wygląd. Chodzi mi o jezebeth, czy da się w HoF przywrócić jej dawny wygląd?


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 9.07.2007, Ostatnio modyfikował: Synthia

Permalink

Shadey

(...) w Plemionach Wschodu (czy jak tam to tłumaczą)

Nazwa "Tribes of the East" została przetłumaczona na ( jak wszyscy fani HoMM5 wiedzą ) "Dzikie Hordy".

Synthia

Ale ja tu z zapytaniem o bohatera, a właściwie o jej wygląd. Chodzi mi o jezebeth, czy da się w HoF przywrócić jej dawny wygląd?

Mnie też to boli, ale z tego, co wiem, Jezzebeth nie została zmieniona w ToE. Ciekawie grało się taką jakby Biarą, mimo że zamiast ogniem atakowała Starożytną Strzałą.

Co do klas, ciągle powtarzacie, że tylko Czarodziej ( Wizard ) jest klasą "czystą", czyli w pełni magiczną, a wszystkie inne są "po trochu". Otóż nie. Rycerz (Knight) i Barbarzyńca ( chyba Barbarian) są w pełni wojownikami.

Bohaterowie Fortecy ( Fortress), czyli Kapłani Runów (Runemages) są jakby wszystkim po trochu: dostają Atrybuty i do Ataku, i do Obrony, i do Siły Czarów, i do Wiedzy. Są więc uniwersalni, choć jak nazwa wskazuje są odrobinę bardziej magami. W końcu magie prowadzące do Absolutnej Ochrony ( Zniszczenia i Przywołania ) są typowo magiczne i wymagają największej Siły Czarów ze wszystkich szkół magii.