Imperium

Behemoth`s Lair

Field

Filus ma tutaj rację. Lepiej już pakować w armorer albo inne umiejętności, których normalnie nie przewidziałbyś dla swojego bohatera (czyli zdecydowanie nie eagle eye :P).
Przetłumaczyć, przetłumaczę, ale dopiero jutro, bo dziś padam ;) Ciekawostka (nie wiem, czy wspominano, wybaczcie) - Nekromanci prezentowani są per analogiam do magów, wspomina się nawet o dżinnach. No to wiadomo, która frakcja na pewno się pojawi ;)
Napisałem Sulii już, że biorę nekro. Będzie dziś po południu.
[i]Disclaimer lingwistyczny (bo Avonu się rzuca często): Necropolis to nazwa wywodząca się z greckiego "Nekropólis" - nekrós - martwy i pólis - miasto. Greka nie miała litery "c", natomiast łacina ograniczała "k" jak się dało, wykorzystując utwardzenie "c". Stąd do większości...
Jeżeli kogoś to interesuje, z serwerów Acid Cave można już pobrać polskie wersje tłumaczeń w ładnych pdfach ;) (Tlaloc - pozwoliłem sobie dokonać paru drobnych korekt w tekście) [url=http://www.vault.acidcave.net/download.php?id=96]Tutaj Haven[/url]...
<[MiB: Magiczny Miecz (protoplasta "Magia i Miecz"/Talisman)]> Protoplasta? Bądźmy szczerzy - klon, ale jaki! Moim zdaniem przewyższał ówczesny oryginał (grałem w MiMa 1) tak klimatem (dark fantasy... mrrrau, i te opowiadania...) jak i czarnym humorem (zwłaszcza "Gród", "Krypta...
Praktycznie żadna :P Pomijam fakt, że tak ona, jak i anioł z trailera przypominają mi dziwnie Elspeth z M:tG. Ten "boss" też mi zajeżdża artworkiem z pewnej karcianki i mam wrażenie, że go już widziałem... albo coś podobnego.
Powiem tak: nie chodzi o ilość. Starcraft i Warcraft mają po 3 frakcje i co? Wciąga i jest grywalne. Z kolei Warlords ma ich w chu...steczkę i nie wychodzi to grze na dobre za specjalnie (moim zdaniem). Jeśli faktycznie zapowiedzi z broszur zostaną zrealizowane i przyłożą się do...
Przyłączając się - do dna, głęboko za was :)
Dopowiadając: a patrząc na względnie łatwą modowalność piątki, można liczyć i na coś a la WoG. I będziecie mieli upragnione zamki ;)
<[13. Edytor Map Przy zaangażowaniu Marzhina celem jest stworzenie go przyjaznym i wypuszczenie przed grą lub przynajmniej równo z nią.]> PRZED? A w jakim celu, skoro nawet map nie będzie można przetestować? Reszta zmian jakoś ujdzie w tłoku, choć mnie nie zachwycają.
Co do piątej rasy - wątpię, czy będzie to kolejna modyfikacja Dungeon. Te czterysta lat w tył dało całkiem niezłe możliwości. Zakładając, że gra się toczy ok. 570 RSS, mamy kilka możliwości: 1. Broszura Necro mówi o Akademii - więc tą czwartą frakcją może być właśnie...
EDIT: <[4. Will be returned Naga and crystalline dragon (indeed in beta they they were, yes even on the site recently "crystalline scale" it were mentioned)? Not they will be. In the fifth heroes it lost fight for the survival.]> Z forum Nivalu (hi, Avonu :P) przy okazji omawiania dodatków...
Rajt, Dagon, Twoje zdrowie ;)
Sam jestem zaskoczony swoją reakcją, ale po obejrzeniu tych filmików naprawdę nie mogę się doczekać dema... :) (choć nie pokazali praktycznie nic, czego byśmy nie widzieli ze zrzutów wcześniej) I co to jest za psychopata z laską, który walczy z gryfem pod koniec drugiego filmiku?...
Z prostego powodu. Lore HoMMV jasno informował, że krasnale miały separatystyczne tendencje i dopiero w wydarzeniach opisanych w Hammers of Fate postanowiły wynurzyć nos ze swojego zaścianka ;)
<[Fentrir: Może twórcy naprawdę inspirują się różnymi grami z Final Fantasy włącznie?]> A wiesz, że ja miałem podobne wrażenia, ale je zdusiłem... ;) Na razie naliczyłem możliwe inspiracje: FFVII/VIII, Disciples, Warlords, Warlords: Battlecry, King's Bounty, Star-/Warcraft,...
W edytorze mogą się pojawić, ale jest bardzo małe prawdopodobieństwo ich wystąpienia - trzeba ręcznie. Gra generuje je, jednak z niską szansą wystąpienia.