Imperium

Behemoth`s Lair

Duzeom

Jeżeli jest taka możliwość mógłbym pomóc w krypcie map. Jednak nie mam pojęcia jak, więc potrzebny by był jakiś instruktarz, albo nauczyciel.
Ja także. Mam spore doświadczenie w robieniu map (szczególnie do H4). Pewnie nie wiele się z tego przyda, jednak w jakimś sensie mapy i kampanie są dla mnie cenne przez to.
Wygląd jest świetny. Wszystko mi się bardzo podoba. Szkoda że po kliknięciu pojawiają się fora w zupełnie innej stylistyce. Jednak i to kiedyś na pewno się zmieni. Jaskinia rozwija się prężnie! O by tak dalej.
Bardzo mnie cieszy, że następuje unifikacja wszystkich for tutaj. Wcześniej było jakoś bardziej chaotycznie.
Brakuje mi jednej rzeczy: Brak podświetlania nowych postów. Wcześniej dzięki temu wiedziałem, że w danym forum coś nowego się dzieje i byłem na bieżąco.
Podmiana obrazu i muzyki w menu głównym jest relatywnie prosta. Najłatwiej zmienić ją na tą z podstawki. Tutaj jest obszerny temat jak to zrobić http://www.celestialheavens.com/forums/viewtopic.php?t=4909.
Definicja patriotyzmu jest celowo tak ogólna i "rozmyta", gdyż patriotyzm przybiera różne formy, są jednak rzeczy wspólne każdej postawie patriotycznej, mianowicie działanie dla dobra swojego narodu. Jak rozumiemy "działanie dla dobra" to już zależy od indywidualnych poglądów. To...
Czy komputer używa następujących lokacji na mapie: - Kowala (Blacksmith) - Biblioteki (Library) - Gildii weterana (Veteran's Guild) - Targowiska - Sanktuarium - Tawerny (na mapie!) - Konserwatorium (dowolne) - Wir Many
<[Tabris: Pytania natury logistycznej. Jak można przemieścić armię bez zużywania pkt. ruchu?]> Ucieczka. Co dziwne ucieczka działa nawet wtedy gdy niemożliwe jest dotarcie bohatera do danego miasta (nie ma drogi).
Napisałeś, że rezerwat jest pokrzywdzony... niekoniecznie - gdyż ma przecież portal stworzeń. Co do smoczego golema - to nie wiem jakim cudem jest na ostatnim miejscu, czasem wydawał mi się lepszy od tytana. Dużo ruchu pierwszy atak, szybkość - wspaniałe zalety szybkiego zabójcy....
No dobra ale można mieć o wiele więcej duchów z nekromancji - poza tym musielibyśmy mieć drugi slot na cerbery jeżeli byśmy je rekrutowali.
<[Hellburn: Magowie zamiast skupić się na atakowaniu przeciwników wspierali swoje szkielety Rozmyciem (a już samo przyzywanie szkieletów w 99% wypadków jest głupim ruchem :P)...]> Nie wiem czy takim złym - magowie mogliby się nimi zasłaniać w przypadku walki ze strzelcem, a...
Po pierwsze - nie ten dział. Tworzenie map i problemy z mapami są w dziale "Kurhany Kartografów". Po drugie: jakich i czy w ogóle korzystałeś ze skryptów? To prawdopodobnie one powodują błąd. Być może używasz obiektów których gra nie rozpoznaje (np obiekt z equilibrium a nie...
Witam Chciałbym zostać moderatorem Ruchomych Obrazów. Uwielbiam kinematografię i staram się być na bieżąco z produkcjami. Szczególnie lubię dramaty, thrillery, sf, czasem sięgnę po japońską animację. Prowadzę też amatorski blog o filmach w którym co jakiś czas zamieszczam...
Chciałbym zostać osadnikiem, gdyż zabawiam tutaj już spory czas. Nie udzielam się często, zwykle przybieram rolę bezstronnego obserwatora. Nie nadarzyła się także okazja, abym wyszedł z cienia. Aczkolwiek moja wiedza o H4 i tworzeniu map jest nieoceniona. Zamiast dyskutować, co...
<[Celestia: @Duzeom: Z tego co wiem Osada to część Jaskini Behemota, która zawiera wiele informacji i atrakcji niezwiązanych bezpośrednio z serią gier Heroes of Might and Magic. W Osadzie znajdują się raczej miejsca dotyczące twórczości Jaskiniowców, a także stoliki do dyskusji na...
Umieszczam tutaj podsuwanie moich przemyśleń z rozmowy mailowej z Infero: Chciałbym podzielić się z wami moimi pomysłami: 1. Stworzenie w dziale Ruchomych Obrazów podfor, które każde podforum będzie związane z jednym konkretnym gatunkiem filmowym. W ramach podfor użytkownicy...
Oto kilka pozycji anime które oglądałem i polecam: - Hellsing Jeszcze stara wersja, ostatnio wyszła nowa, podobno jeszcze lepsza. Jak napisał kolega wyżej jest to historia o wampirach jednak przedstawiona w dosyć klimatyczny i krwawy sposób. - Cowboy Bebop Wyobrażacie sobie...