Imperium

Behemoth`s Lair

Kashia

Moim zdaniem jak najbardziej jest sens tworzenia nowych kampanii. Gra HoMM III jest grą kultową; posiada swój unikalny klimat i wielu wielu wiernych fanów (do których sama należę). W końcu stare kampanie i mapy mogły się już znudzić... Nie można zapominać o takiej grze jak HoMM III...
1. Błękitny Smok - długa żywotność i "paraliż" 2. Strzelcy - och tak. Zero kar za zasięg... 3. Czarny Smok - odporność na magię i 300 pkt. życia ;) No to u mnie jest "trójca". To moje typy. Jeżeli coś pominęłam a przypomnę sobie to zaraz dopiszę ;) No i...
Ja także oglądałam takie bajki jak mój poprzednik ^^^ Pozwolę dodać, że bajki z tamtych czasów nie były przepełnione agresją, uczyły prawdziwych wartości. No i mądre były.
Hm. Muszę Ci przyznać rację. No ale autorzy dlatego dali temu smokowi tak mały przyrost ze względu na żywotność smoka ;) bo przecież ile trzeba się napocić aby go pokonać? ;)
Fakt... ^^^ grać w coś czego nie da się dokończyć może być denerwujące... :/ A co do popularności HoMM III to też prawda - Ubi chyba chce wymazać z pamięci graczom HoMM I - IV i zastąpić je "barbie`owatym" światem Ashan! Skandal! Sorx za offtop.