Imperium

Behemoth`s Lair

Vinrael

Moi ulubieńcy to: Vinrael- więcej zdobywanego doświadzenia(gdyby zdobyć jeszcze artefakty to uch..) Nur- regenaracja many podczas walki Rutger- dużo punktów ruchu Helmar- rzuca Prawa Moc za każdy rzuceniem zaklęcia światła Sinitar- tańsze wzmocnione czary Deleb-...
1.Przystań 2.Sylwan 3.Akademia Niebios 4.Inferno 5.Loch 6.Necropolia 7.Forteca 8.Twierdza 9.Wrota Żywiołów 10.Cytadela 11.Obóz 12.Koloseum O jednostkach i bohaterach napiszę później. Scalenie: PRZYSTAŃ: Rycerz/Kleryk Budynek specjalny- pole ćwiczebne, wieża duchownych...
Który z talentów jest dla was najlepszy? Bo wg mnie magia zniszczenia i szczęście.
2.Sylwan Łowca/Druid Budynek specjalny-Gildia Łowców,Dom Druidów Jednostki 1.Nimfa(Magiczny Gaj) 1a.Sylfida (magiczny las) 1b. Dryada (Baśniowy Las) 2.Tancerz Ostrzy (Taras Tańca) 2a.Tancerz Cienia (Arena Tańca) 2b.Tancerz Wichrów (Arena Wiatru)...
Ja też bardzo lubię elfy, ale wole połączenie szczęścia, magii zniszczenia i dowodzenia
Moje ulubione talenty rasowe to: 1.Runy-10/10 2.Zniewalająca Magia-8/10 3.Mściciel-7/10 4.Rzemieślnik-7/10 5.Szał Krwi-6/10 6.Nekromancja-6/10 7.Trening-4/10 8.Brama-2/10
Zwrócono, mi uwagę aby ten tamet przenieść tutaj, więc tak zrobiłem. Powtarzam pytanie- jakie Talenty i Zdolności powinny wystąpić w HVI? Moja Propozycja- Zwinność(podst.)-zwiększa inicjatywę bohatera o 5% Zwinność(zaawans.)-zwiększa...
Mój Pomysł "Krwawy Konflikt" Misja ta opowiadała by o losach 3 berserkerów z Nordheimu którzy znależli się w Sheogh i próbują się z niego wydostać.
Proszę was abyście napisali mi jakie powinny być krainy w HVI.Oto moje propozycje Ludzie-Imperium Gryfów Elfy-stary Irollan Magowie-Pustynia Wichrów Krasnoludy-Nordheim Barbarzyńcy-Stepy Tachanum Demony-Sheogh Mroczne Elfy-Essam Nekromanci-Heresh
Wg mnie najsłabsza jednostka to chochlik-bardzo szybko umiera czempion-słaba jednostka jak na swój poziom berserker-wciąż naprzód i naprzód i tylko ich tracimy
W Warcrafta 3 grałem zwaliły mnie z nóg mroczne elfy-super jednostki i budynki. dodatek świetny wogóle daje mu 10/10
Jakie według was powinny wystąpić rodzaje magii w HVI ? Czy takie jak w HIII, HIV cz takie z Hv, a może nowe?
W 100% wolę Ashan. gdyby akcja toczyła się znów gdzie indziej, to było by to totalne bagno.
U mnie: 1.Centaur 2.Łucznik 3.Elf 4.Bazyliszek 5.Minotaur 6.Cyklop 7.Anioł
1. Nimfa - mało HP 2. Gargulec- słaby atak 3.Zjawa- mało HP 4.Pegaz- mało HP, słaby atak 5.Gorgona- zanim dojdzie do wroga to tyko strzępy z nich zostaną 6.Wywerna- mało HP 7.Hydra- zbyt powolna
Wg. mnie najlepsze jednostki to: 1.Centaur 2.Łucznik 3.Elf 4.Mag 5.Rok 6.Cyklop 7.Czerwony Smok
Najlepiej wyglądające zamki: 1. Wrota Żywiołów 2. Forteca 3.Bastion 4.Loch 5.Twierdza 6.Cytadela 7.Zamek 8.Necropolia 9.Inferno
Dżin- super czary; Pikinier- bo gdy atakuje z daleka to wrogowie nie kontratakują Nomad- pierwszy atak Biały Tygrys- szybkość i pierwszy atak Zmora- groza i dużo życia Złoty Golem- wytrzymałość
Ja zazwyczaj gram tymi od magii więc preferuje: 1. Madrość- chyba wiecie 2. Magia Powietrza - zmniejsza koszt czarów przydatnych ( błyskawica, przyśpieszenie) 3. Magia Wody- zmniejsza koszt zaklęć ( lodowy pocisk, krąg zimy) 4. Magia Ziemii- zmniejsza koszt spowolnienia,...