Imperium

Behemoth`s Lair

Invictus

Otóż to. Egzeq trafił w sedno. Są gry (MM też kiedyś do nich należało), których nie robiono tylko dla kasy. Oczywiście nie robiono ich za darmo, czy coś w tym stylu. Jednak dawniej była dobra fabuła - teraz jesteśmy skazani na niekończące się najazdy na dobrych złych demonów...
Krótko rzecz ujmując, wybrać najlepiej wyglądające miasto i napisać z drugiej strony więcej niż trzy słowa bez tłumaczenia swojego wyboru można tylko na jeden sposób: -Najlepiej wyglądają Wrota Żywiołów Analiza: -bez tłumaczenia + -więcej niż trzy słowa - w porządku? +...
Najprawdopodobniej wcale.
Moje ulubione artefakty to: 1.Złoty łuk - brak kary za odległość przy strzale 2.Skrzydła anioła - latanie 3.Ostrze Armagedonu - lubię je z powodu świetnej kampanii. 4.Rękawice jeźdźca
Wytłumaczysz mi dlaczego nazwa każdej jednostki pojawia się w tym zestawieniu dwukrotnie?
Druid czarującym wojownikiem? No nie - w Uniwersum MM druid to postać wybitnie niewojownicza. Magowie i mnisi w H3 też nie mieli ograniczeń w walce wręcz, a czy nazwałbyś ich wojownikami? Druidzi od zawsze parają się magią i to zarówno jaźni, jak i żywiołów. To druga najbardziej...
Osobiście wilk moim zdaniem nie bardzo pasuje do elfów. Oto przykłady na poparcie tej tezy: 1.W H1 do H2 wilki były w twierdzy 2.W MM8 wilki żyjące w Ravenshore były bardzo nielubiane przez ciemne elfy z tego miasta 3.W SIlmarillionie elfowie mieli ostrą kosę z wilkami, że już nie...
<[Kanther: Ps. Oprócz wilków w twierdzy (H1 H2), są też wilczy jeźdźcy w H3, którzy swoją drogą mogliby być trochę silniejsi. ]> Wiedziałem, że o czymś zapomniałem :).
Z pewnością pisanie recenzji ma sens, tylko, jak słusznie spostrzegłeś niezbędne do tego jest spore grono testerów, a przecież niewiele osób byłoby w stanie podjąć się tego zadania (ja z pewnością nie). Gdy dołoży się do tego ilość map, to rzeczywiście może być problem, ale...
Nie da się zbudować kapitolu, a nawet ratusza bez gildii magów. A przecież istotnym elementem magicznych ras w H3 jest to, że stosują magię. Rzeczywiście w przypadku twierdzy można sobie gildię podarować, ale już w fortecy takie zagranie nie ma najmniejszego sensu.
<[Haav Gyr: <[Invictus: Osobiście wilk moim zdaniem nie bardzo pasuje do elfów. Oto przykłady na poparcie tej tezy: 1.W H1 do H2 wilki były w twierdzy]> TO akurat nie jest reguła, spójrz na Hydre, Roka czy Gargulca.]> 1.Gargulec - bądź co bądź potwór stworzony przez magów, ale czy...
<[Kanther: Invictus właściwie to do elfów wilki nawet pasują. Przecież w H4 były w rezerwacie :).]> Zrzućmy to na karb niedopracowania tej gry :).
Według mnie trochę za bardzo zamieszałeś ze smokami. W świecie MM (przynajmniej tym stworzonym przez NWC) czarny smok był potężniejszą formą czerwonego, a u Ciebie jest odwrotnie. Z kolei smok cienia to potwór stworzony przez nekromantów.
Słusznie Sanctum. Mam nadzieję, że nie czeka nas kolejna seria walki demonów sprzymierzonych z nekromantami przeciwko dobrym królestwom. Trzeba jakąś nowość wprowadzić.
<[Sheogard: Chyba w Heroes 3. W Heroes 5 Jest taki układ ulepszeń jaki napisałem w swoim poście.]> OK. Być może. Jednak uważam to za złamanie dotychczas obowiązującego porządku ewolucji smoków, znanego z wcześniejszych części MM. Cytat: //Z reguły są wyższą formą Czerwonych...
Skrypty ERM wstawia się w eventy i w wydarzenia czasowe (tutaj jak najdalej w czasie - około 600-nego dnia).
Moim zdaniem twórcy Heroesów powinni się zainspirować tym, co pojawiło się w WoG. Dowódcy, doświadczenie jednostek, niszczenie miast - to wszystko są bardzo ciekawe projekty, których autorzy pokazali dużą klasę.
Mam takie pytanie dotyczące edytora kampanii. Jako, że jestem posiadaczem Złotej Edycji Heroesów, to nie wiem, od której wersji pojawił się ów edytor. Odnoszę wrażenie, że nie było go w wersji podstawowej. Jak jest naprawdę?