Imperium

Behemoth`s Lair

Invictus

Przeszedłem obie te gry niedawno (w ciągu ostatniego tygodnia) czytając wszystkie opisy ze zdarzeń czasowych, często nawet wstrzymując ostatnią bitwę, by je przeczytać. Myślałem po prostu, że informacje na interesujące mnie tematy można znaleźć jeszcze gdzie indziej.
<[Irydus:Co do atakowania Cytadelą. Cytadela jak sama nazwa wskazuje ma się bronić. Jeśli ktoś wybiera ten zamek to musi odpowiednio dostosować taktykę aby rozbić wroga na własnych murach i zająć jego miasta gdy będą puste.]> No tak, tylko że H3 polega raczej na tym, żeby...
<[Konstruktor: Ale jest warunek "utrzymaj miasto".]> To jest tylko warunek przegranej. Czyli jeśli danego miasta nie utrzymasz to będzie filmik z katem. Chodziło mi o taki warunek - utrzymaj miasto przez miesiąc i wtedy zwycięstwo. O to mi chodziło. I uważam, że brak celów defensywnych...
<[Goudolf: Zależy na jakiej mapie, zależy ile jest zamków. Ale jak już ktoś się dorwie do portalu i wrót wymiarów jest nie do zatrzymania (chyba, że przeciwnik również posiada takie zaklęcia). I po co ten „fart”, umiejętności w wypadku „farta” się nie liczą??]> Nie...
Ostatnio mam taki błąd w H3 i w Chronicles: Gra Heroes III wymaga do poprawnej pracy co najmniej 5 MB wolnego miejsca na dysku. Zwolnij miejsce na dysku i spróbuj uruchomić grę ponownie.
<[Goudolf: a) my mamy taktykę na mistrzu (swoją drogą nie ma takiego poziomu) ]> Ależ oczywiście, że jest taki poziom - przynajmniej w oryginalnej wersji. Coś Ci się chyba pomyliło z jakąś inną grą.
[quote=Mosqua]Mylisz się, są połączone. MM do 5 to był cykl RPG który łączy się w jedną wielką sagę. W 5 jasna i ciemna strona świata XEEN zostaje połączony w jedno. Potem powstaje HoMM 1 na nowym świecie. Świat ten (tak jak i inne) spadł do poziomy barbarzyństwa z powodu...
[quote=Mosqua]Zbieżność nazw niektórych bohaterów to może być przypadek, w Polsce niejeden ma w dowodzie Jak Kowalski czy Krzysztof Nowak. Jednak zbieżność charakterów niektórych postaci jest zbyt oczywista, żeby była przypadkiem. W HoMM 1 i 2 są portrety bohaterów z MM 4 i 5....
<[Mosqua: Co do Nightonu. Może posiadać sieć podziemną, lecz wtedy pojawiają się problemy logistyczne. Jeżeli dominują osady podziemne to są problemy z komunikowaniem się, z powietrzem i z zaopatrzeniem. Musiałyby wtedy być to małe, udzielne osady, których celem nie była agresja...
Kwestia Nighonu. Kto tam wie, czy im rolnictwo potrzebne? A nie mogą uprawiać zboża pod ziemią? Zresztą nie napisałem, że na górze nie ma osad - są i można je nawet odwiedzić w MM7. W podziemiach chyba bardziej skupiają się na armii, dowodem na to może być fakt, że stworzenia...
W mojej instrukcji do MM7 jest tabelka z umiejętnościami. I jest tam napisane, że Ninja może osiągnąć mistrzostwo w Rozbrajaniu, podczas gdy Mistrz tylko poziom podstawowy. Z kolei w magii jaźni to Mistrz może zdobyć poziom eksperta, podczas gdy Ninja tylko podstawowy. Czy tak jest...
<[Mosqua: Widzisz, Invictus, jeżeli możesz to od razu dajesz element, który powoduje, że opcja przeciwnika jest automatycznie dyskredytowana. ]> Czyli co? To tylko pokazuje, że moje argumenty są trafne. <[Mosqua: Haav Gyr - piszesz o braku łączności między Bracadą a miastem...
<[Mosqua: I w taki oto sposób Avonu zlikwidował taką fajną dyskusję. I mój strach przed tym, co napisałam, się zrealizował. Myślałam, że będzie większa dowolność na teorie, a tu lipa. Ach, trzeba będzie znaleźć jakąś lukę w systemie i na niej się pobawić. Ach, szkoda,...
Oho, nowe posty! Już zaczynam bazgrać! [quote=Mosqua]Wiesz dlaczego historia jest nauką bardziej emocjonalną niż matematyka?[/quote] A wiesz dlaczego pod pewnymi względami wolę matematykę? Bo istnieją w niej aksjomaty i twierdzenia, których się nie podważa, a w dziedzinie historii...
<[Konstruktor:Kosmitami z reguły nazywamy organizmy przybyłe z innych planet. ;)]> Czasami nazywamy też tak mieszkańców innych planet :). Nie będę się sprzeczał co do procentów, ale w istocie duża część stworzeń przybyła do świata Enroth z zewnątrz. Część to twory...
<[Dragonthan: <[Invictus: A wiesz dlaczego pod pewnymi względami wolę matematykę? Bo istnieją w niej aksjomaty i twierdzenia, których się nie podważa, a w dziedzinie historii każdy idiota może powiedzieć: o tutaj było inaczej, bo tak (bo niby czemu miałoby być tak jak jest?)... I...
Moim zdaniem Dragonar zrobił kawał dobrej roboty tworząc taki "artykuł". Nie mogę powiedzieć, żeby jakoś bardzo mnie interesowała konwersja jednostek, czy w ogóle WoG (combo :D), ale miło jest zobaczyć jednostkę ze swojego ulubionego RPG jako oddział w swojej ulubionej grze...