Imperium

Behemoth`s Lair

Invictus

A propos skryptów: czy da się zrobić coś takiego, żeby warunków zwycięstwa, lub porażki było kilka?
Dzięki za informacje - czyli miałem rację. Według mnie edytor kampanii to świetna sprawa, szkoda, że nie jest zbyt rozbudowany i mamy możliwość użycia tylko kilkunastu mapek terenu - tych znanych z oryginalnych kampanii.
Chyba masz coś nie w porządku z komputerem - u mnie najnowszy adres działa w porządku.
W WoG można robić takie rzeczy. A oszukać to można np. dodając komputerowemu graczowi miasto, do którego nie można dojść (w przypadku, gdy celem misji jest artefakt, automatycznie również pokonanie wrogów daje zwycięstwo - gdy jednak wszystkich miast przeciwnika nie da się zająć...
http://www.twoislands.org/ U mnie jest to Forum Frozen People. Może masz jakąś walniętą przeglądarkę? Na moim Firefoksie 3 wszystko w porządku działa.
Magia ziemi jest bardzo przydatne we wszystkich miastach, a nie tylko w tych, które wymieniłeś.
Też nie wiem jak można zbudować to wszystko w takim tempie jak Sheogorath napisał. Ja w pierwszym tygodniu stawiam ratusz, cytadelę + siedlisko (elfy, krzyżowcy), a potem w drugim mam zawsze kapitol.
Nie sądzę, by kajdany wojny były aż tak istotnym artefaktem. Przecież w zasadzie nie dają one aż tak wiele, jak parę innych.
W cytadeli tarcza jest wielce przydatnym czarem, spowolnienie zawsze się przydaje. Magie wody i ognia w miastach, które raczej mają z czarodziejstwem na bakier są niezbyt przydatne (zwłaszcza, że w cytadeli raczej stawia się na władców bestii, którzy z reguły nie będą posiadać...
Nie zgodzę się co do dżinów. Moim zdaniem mają dosyć słabe statystyki, a ich szybkość na niewiele się zda z powodu niskiej wytrzymałości. Zdolność rzucania zaklęć posiadają dopiero ulepszone dżiny, a i ona nie jest aż tak przydatna. W porównaniu z innymi jednostkami typu...
<[Tabris: Co do składanek; Moc Ojca Smoków, za negowanie czarów do 4 poziomu włącznie.]> Moc Ojca Smoków ma kilka wad: 1.Jej zdobycie jest praktycznie niemożliwe. 2.Nie można rzucać zaklęć do czwartego poziomu włącznie - także tych o pozytywnym działaniu na własne jednostki.
Po pierwsze templariusze nie występowali w świecie MM i wątpię, by kiedykolwiek występowali. Co prawda w MM8 na Jadame mieliśmy do czynienia z Łowcami Smoków Sir Charlesa Quixote'a i w sumie zakony rycerskie nie byłyby tak odległe od tematyki fantasy, z którą mamy do czynienia w...
Co do niziołków, to podczas //Ostrza Armageddonu// dowodzeni prze niejakiego Tavina pomagali Gelu w walce z diabłami, więc może po pokonaniu Kreegan wrócili z powrotem do Eofolu?
Prawdopodobieństwo, że trafi się akurat dziewięć tych artefaktów, a co więcej zdobędzie się je wszystkie jest doprawdy bardzo nikłe.
Mi podobnie jak poprzednikowi podobają się czempioni. W H4 nie grałem zbyt dużo, ale to dzięki nim wygrałem pierwszy scenariusz kampanii //Ostrze Gryphonhearta// - sentyment pozostał.
Widzę, że pojawia się diabeł z MM7. Co do ulepszenia krzyżowca - może weteran? Albo łowca smoków (taki jak w MM8)? Czy w którejś wersji WoG nie ma cesarskiej wiwerny? Jestem na 100% pewny, że gdzieś w necie widziałem screen z ulepszoną wiwerną królewską. Wg. mnie ulepszenie...
Pisząc o Zbroi Śmierci masz na myśli Zbroję przeklętego? Istotnie ma ona poważny wpływ na działania nieprzyjaciela, a do tego łatwiej ją złożyć niż wspominane wcześniej Moc Ojca Smoków i Angelic Alliance.
Czy projekt FU zamierza wprowadzić drugie ulepszenie dla wszystkich jednostek z każdego miasta (docelowo oczywiście)?