Imperium

Behemoth`s Lair

Hiro

Wg mnie zaden zamek nie wyglada źle. Ale zdecydowanie najlepszym zamkiem z wyglądu jest bastion - postwiska, górki, zielone stoki i fajna muzyczka. Drugie miejsce to cytadela. jest klimatycznie, fajnie wyglada szczególnie karczma jak wspomniał Kameliasz. Jak już wspomniałem, żadne...
1.Ściana ognia Żeby zablokować jednostkę potrzeba 2 tur a i tak ucieknie. zupełnie beznadziejny czar. 2. Pole minowe Jakby było np. na 15 pól to by się sprzydało 3. Hipnoza zahipnotyzować np. 10 behemotów się nie da bo po poprostu nie ma tyle umiejętności. 4....
Wg mnie to będzie tak: 1. Centaury bojowe (Szybkie, dobrze atakują, niezła wytrzymałość) 2. Harpie wiedźmy (Duża wytrzymałość, powstrzymują kontraatak i wracają na miejsce) 3. Szare elfy (Strzelają aż za dobrze) 4. Wampirzy lordowie (Regenerują się, latają, powstrzymują...
Ja myśle że to jest tak : 1. Imp (Ani szybki, ani wytrzymały. Totalna beznadzieja) 2. Krasnolud (Bardzo wolny, cienki atak i obrona) 3. Żelazny golem (Także wolny, atak beznadziejny. Ratuje go częściwa odp. na magie) 4. Pegaz (Szybki, ale obrona i atak nawalają) 5. Żywioł Ziemi...
Hmm, trzeba będzie ten temat przemyśleć... Mój ulubiony artefakt to Księga Arcymaga, ale nie mogę powiedzieć że jest lepsza czy gorsza od innego. W każdym scenariuszu są potrzebne inne artefakty. PS. Oczywiście pisząc "Trzeba będzie temat przemyśleć" nie miałem nic złego...
Pomysł nawet fajny. Jak tylko znajde czas to się biore za plasteline...
Mnie tak w szkole nazywali... jakoś tak
Mnie w HV denerwują - Beznadziejny interfejs, - Baaaaaaardzo długi czas ładowania. - Kamera mapy przygody, którą co chwila trzeba zmieniać, żeby coś zobaczyć (Chyba że zdecydujemy się na miniaturowe stwory, obiekty itp.) - Cukierkowa grafika - Zbyt mało mapek. Zawsze...
Pomysł świetny. Ja mógłbym pomóc - stworzył bym jakąś strone z tym we fleshu czy tradycyjnie w PHP. Troche sie na tym znam. A chciałbym pomóc, nie mam obecnie tic do roboty. Jak by co to piszcie na gg : 8303642. Acha, jeszcze jedno: Dostosuje się do Waszych warunków.
No cóż, niestety trzeba przyznać że HoMM V to już nie jest ta seria. To już nie jest stare, dobre 3DO, mroczna grafika. To jest gra wykupiona przez Ubisooft, no i wogóle nie udana. No, ale temat jest o HoMM VI. Chciałbym , żeby był to powrót do starych, dobrych czasów H3 i H2....
Wg mnie zdecydowanie nie. Mnie też wkurza ta niestety głupia dla heroesa grafika : niewyraźna, zarywające animacje, ale mimo to "czwóreczka" nie jest zły. Ma bardzo fajny edytor map - prosty w obsludze, i szereg nowych, przydatnych narzędzi oraz obiektów - np. bramy lub chaty misji....
Zdecydowanie Antagarich ! Jest to już tradycyjny dla Heroesów klimat. Zawsze byłem za przełomem, ale nie w klimacie!
Ta zmiana pola magnetycznego to są raczej bzdury. Bo jak niby starożytni ludzie mogli określić rok, miesiąc a nawet dzień zdarzenia? Bajki i tyle. Jak chcecie zobatrzyć duchy to w googlach wpiszcie "duchy i zjawy". No i co wyskoczy? Zwykłe fotomontaże... Przecież duchów nie...
Znacie grę strzelankę "Duke Nukem : Maanhatann Project" ? Mój avatar wziąłem ze screena, kiedy Duke rozwala drzwi. Wcześniej miałem bohatera driuda z HoMM 3
Odpowiem na pytanie Crommaela. Niestety, w ustawieniach gry nic z tym nie zwojujesz. Masz za dobry sprzęt. Miałem te problemy z H1. Jedyne co możesz zrobić to uruchomić system w trybie awaryjnym (przed ładowaniem systemu wcisnąć parę razy DEL. Wybrać uruchom awaryjnie lub uruchom...
Wg mnie to tak będzie: Pierwszy na pewno wypada rycerz. Jest to ogólnie słaby zamek - I statystyki cienkie, no i praktycznie też nie mocny. Każda jednostka ma słabą atak i obronę, żadnych latających jednostek (w zamku barbarzyńcy też ich nie ma, ale reszta nadrabia), dość słaby...
Ach... stare, dobre heroesy... Widomo, że za to, jakie są!