Imperium

Behemoth`s Lair

Ghulk

<[Każdą książkę fantasy, którą przyniosę do domu weźmie, a Silmarillionu nie...]> Zrób obwalutę z innym tytułem i połóż wśród innych książek "do przeczytania".
<[MiB: <[Baju: Wg mnie cały ten cyrk jest tylko po to by promować Herosa...]> I bardzo dobrze! Może dzięki takim zabiegom saga nie zginie śmiercią tragiczną zapomniana przez fanów ;)]> Saga? Saga nie żyje od... 4 lat? Bo tego *** (cenzura) co tworzy Ubisoft & Nival nie można nazwać...
[quote=Fentrir]Grove, miasto, które również ma znaleźć się w WoGu http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=16581[/quote] To miasto nie znajdzie się w WoGu. Ma ono zamieniać cytadelę. Naprawdę szanse na powstanie mają tylko 3-5 miast, czyli Grove, Forge, Bastion i ew. Regna i...
[quote=Cytat]Czarów niestety nie można dodawać, więc możesz zapomnieć o swoich pomysłach.[/quote] Przez ERM można tworzyć pseudoczary. [quote=Cytat]Większość elementów z Heroes V Byłoby zachowane.Np grafik 3D.[/quote] Nie będę komentował ilości błędów. To jest forum o...
Ja mam super propozycję. Niech nie będzie następnej "chensci" w wykonaniu duetu Ubisoft & Nival, spółka z ograniczoną inteligencją. Tylko w JvC nadzieja. Jak znajdę czas to napiszę coś więcej. Howgh.
Porażka. Grafika (wyjątkiem jest wygląd [b]części[/b] potworów) jest cukierkowa i mdła, gra wlecze się niemiłosiernie i brakuje jej grywalności H3. Interfejs to kolejna porażka. Nie wiadomo co gdzie jest. W H1-H4 był dobry, przejrzysty interfejs. Fabuła. Porażka absolutna. Po co...
Moim zdaniem temat powinien udać się do kwasu. H4 IMHO jest niewypałem. Jedno ciekawe rozwiązanie (wybór jednostkek) dobrej gry nie czyni.
Zmiany potworów w lokacjach (mantikory w Nighonie, dżiny w Celeste i Zamku Światła). Potwory są silniejsze. Zmiany nazw części potworów. Potwory zyskały więcej specjalnych właściwości (np. androidy wymazują).
[url=http://ti.heroespl.org/jednostki/regna00-2.png]Marid i inne jednostki[/url] Kallena.
Hipokampa nie będzie. Zajmował 3 kratki. Vori cały czas jest jednak w fazie dyskusji, w przeciwieństwie do Regny.
Mnie bardziej irytuje nie czarno-biały bohater, ale czarno-biały świat, gdzie wszyscy są jasno podzieleni – źli do szpiku kości vs. prawi, honorowi, dobrzy, bez wad.
Off-line... Na pewno randomka wyrabia mniej umiejętności walki od gry on-line. Czy jest tak jednak w przypadku gry w mapę autorską? Mapa "Wojownicy" mojego autorstwa jest naprawdę trudna. Zaczynając 2 miastami przeciwko 5 miastom 2 wrogów w pełni rozbudowanymi na pewno ćwiczy się walkę...
Nie wierzę... Jak się podręcznik nazywa? Fantasy jest przecież maso... Może jednak nie będę mówił o spiskowej teorii dziejów.
[quote=Baju]1. Szkielet (silna jednostka)[/quote] Szkielet silną jednostką? Jego siła leży w ilości, pod resztą względów to przeciętniak. [quote=Baju]Arcymag[/quote] Wampiry są znacznie silniejsze.
Regna zastępuje Cytadelę, a Vori Fortecę. Można tworzyć mapki 252*252. Do WoGa da się dodać tylko 2 miasta: będzie to (prawdopodobnie) Bastion i miasto do oskryptowania. Niebo jest do zrobienia: tylko [b]40000[/b] linijek skryptów ERM na najmniejszy rozmiar mapy.