Imperium

Behemoth`s Lair

Tolek

Hmm... Na małe mapy dobre są zamki uważane za słabe - twierdza, cytadela. Są to miasta dość tanie, którymi szybko można mieć wysokopoziomowe jednostki, a brak 5 poziomu gildii magów nie doskwiera aż tak bardzo... Co innego na dużych mapach - preferuje lochy i fortecę... Aby je...
Tower to moje ulubione miasto... Magia, calkiem wytrzymale jednostki... -najwięcej czarów - możliwość posiadania dwóch czarów 5 poziomu to naprawde swietna rzecz... Wydaje mi sie, ze gildia jest nastawiona na magie powietrza (ach ten łańcuch piorunów - trafia mi się co drugim razem...
Tiaaa, ktoś kto gra na save'ach nie nauczy sie grać na prawde. Taka prawda. A poza tym offtop robicie panowie mody jeszcze no wstyd :). Ps: H.G. - wiem, że zmasz się na H3 i w więkrzości spraw masz racje, ale nie udowadniaj tej racji na siłę innym.. Każdy ma prawo mieć swoje własne...
Sorry za te testy, ale pare razy widziałem w twoich postach powoływanie się do symulatorów walk/testów itp... A jeśli chodzi o tą racje, to nikomu nic nie chce udowadniać, prawda ranking jest obiektywny, nie mam nic przeciwko. Ale czasami trzeba odpuścić... Nawet jeśli ktoś mówi że...
To, że masz racje, nie oznacza, że każdy musi się z tobą zgadzać. Lepiej niech sobie myśli swoim tokiem myślenia, bo tego nie zmienisz. Niektórzy zobaczą że masz racje i w końcu się zgodzą. Inni tego nie dostrzegą, nie ma co uświadamiać im tego na siłę, bo zawsze znajdą...
Life -Ciężki wybór, bo balisty leprze ale herosa spowalniają, ale są wyśmienite do obrony zamku... Raczej pikinierzy -Zawsze krzyżowcy -Zawsze anioły Death -Cerbery -Wampiry (za dobre żeby pominąć :P) -Kościane smoki Order -Magowie(trucizna :]), ale biorę też golemy dość...
Gram zawsze order :). Iluzje z dżinna jakiejś jednostki mocno ofensywnej (spore obrażenia, szybkosc - hp im mniej tym wiecej stworze jednostek więc mi nie zależy) Atakuje iluzją strzelców wroga i ściągają na siebie atak wrogich jednostek. Wtedy herosem albo rzucam czar na strzelców...
Sorka, ten byk mi się trafia od zawsze :P. Już poprawilem :). A co do wad - w pełni popieram... Chociaż na dużych mapach ma się zamki różnych typów, generatory stworzeń na mapie przygód, jednostki mogące się przyłączyć... Dlatego przeważnie zamieniam Gargulce... Jak mówiłem, wg...
Ja prawie zawsze stawiam na armię. Jeśli mapa jest mała (żadko na takich gram) lub bardzo uboga w surowce, to co innego. Chociaż kiedy gram na najwyższych poziomach trudności, mam poważne problemy z kasą... Ale wg mnie lepiej zbankrutować i mieć armię, niż być bogaty i słaby...
Nie mogę się z tobą zgodzić. Otóż zamek ten ma poprostu ogromny potencjał (szczególnie jednostki od poziomu 4), ale aby go wykorzystać potrzeba czasu. Poprostu kocham łuczników i magię, a ten zamek ma jedno i drugie na wysokim poziomie. Porównanie jednostek lochu (słyszałem że na...
Wg mnie w strongu mocny barbarzyńca będzie miał tyle ataku + umiejętności walki, że jednostki mogą zadawać nawet podwójne obrażenia (ja tak miałem). Ale nawet jeśli nie aż tak duże, na pewno będą duuuze. Behemoty są bardzo mocne, hogoblinów jest całe mrowie, wilcza jazda szybko...
Co do fosy się zgadzam... Lipa trochę. Ale to raczej pierdółka, szczegół, chociaż często decyduje o losach bitwy. Ale, co do necro - to, co im daje na xl przewagę, to ogromna liczba szkieletów, które na tych mapach powstają. Albo, co gorsza, liszy, jeśli mamy odpowiedni artefakt. Ale...
<[Douger: Wszystko pięknie, ale IMO Czarny Smok zjada tytana na śniadanie.]> Nie powiedział bym. Jakieś powody? Smok może tytanowi podskoczyć, bo na magie odporny, ale jak gram i dochodzi do starcia tych jednostek, to tytan smoka rozwala. PS niektórzy mówią, że smok ze swoją...
Masz sporo racji. Ale loch ma 2 jednostki latające, z czego chyba tylko smokiem można od razu przeciecieć całe pole bitwy. I co zrobi smok? Jak wleci w środek armii, to impet pierwszego uderzenia potrafi nieźle namieszać. Jednak trudno jest wykorzystać zionięcie - chyba że przeciwnik...
Byłbym skłonny przyznać ci rację, ale zbyt lubie tower :). Dżinnami wcale nie aż tak strach iść do przodu - może nie jest zbyt dobra, ale wybitnie słaba też nie jest. Kiedy od wyniku bitwy mogą zależeć losy scenariusza, nie szkoda jednostek. Po co czekać aż cię wytłuką, jak...
Myślę, że masz rację H.G. Tak naprawdę towera to nie wiadomo z której strony zajść - ani wręcz, ani na dystans, ani magią nie za bardzo :). Nagi właściwie z ich obrażeniami wyrastają ponad swój poziom. Ten zamek taki właśnie ma być - powolny, defensywny, ale skuteczny. PS. Co...
Hmmm... Jeśli się nie mylę, to w WOGu, mając pewne programy (są w jaskini behemota, chyba w dziale WOG) można dowolnie odytować te sprawy, a nawet dodawać nowe jednostki, tudzież zamki. EDIT: Myślę, że Zielevitz będzie wiedział więcej :). Przejżyj też formu WOGa.
To już bardziej prawdopodobne :). Jednak mam takie pytanie: Czy skamienienie meduz działa na golemy i tytanów? Może masz racje, że uparłem się na chain lightning... Ale to jest mój ulubiony czar, którym przy MOCnym herosie można namieszać. Bo na air magic nie ma za bardzo...
I znowu masz rację... Ale co do chain lightning, zarzucę drobną informację: Jeśli dobrze mówię, to usdzkodzenia z chain lightning to: 100 pkt obrażeń (mistrz magii powietrza) + moc *40, czyli przy herosie o mocy 5 będzie to 300, przy mocy 10 - 500, przy 15 - 700, przy 20 - 900,...
A mnie nie trzeba przekonywać do tego że loch wymiata, poprostu bardzo dużo gram tower i to mój ulubiony zamek. Nie a się co wykłócać, oba zamki są świetne... Chociaż się nienawidzą :). Dung to dla mnie drugi zamek. A wybitnym graczem nie jestem i z lepszymi kłócić się nie...