Imperium

Behemoth`s Lair

Ardon

No hejka. Mam prośbę, moglibyście przysłać mi linka do jakiegoś moda wprowadzającego bohaterów kampanijnych na standardowe mapy. Próbowałem to pobrać na chomiku, ale nie działa, a nigdzie indziej tego nie znalazłem.
Jest problem. Po wgraniu moda, kiedy chcę uruchomić grę wyskakuje mi error z tekstem: Hero"/Map Objects/Haven/Duncan.(AdvMapHeroShared).xdb#xpointer(/AdvMapHeroShared)" has no selection. A następnie info: "Press ok to skip the following heroes checks" i muszę kliknąć ok lub anuluj....
No cześć. Mam pytanie, istnieje może jakiś mod, czy łatka, która magię przywołania zastępuje magią mroku, jako drugą preferowaną w lochach, tak jak to było w becie. Jeżeli tak, to moglibyście podać do niej linka?
Wiem, że można to zmienić, majstrując w katalogu z grą, a dokładniej w pliku: data.pac, ale ten plik ma tak kosmiczny rozmiar, że jak na niego kliknę to sprzęt mi się zacina, dlatego się o to spytałem. Tak, mod z bohaterami działa. Wielkie dzięki.
Raczej nie chcę moda, który ma zamienić Dungeon na inny zamek. Na tym zabiegu z magią mroku w lochach mi trochę zależy, no bo nie za bardzo rozumiem, jaki sens miało pozbawienie mroczniaków magii ciemności. Przecież ta sfera magiczna dla Warlocka pasuje, jak ryba z wodą, chociażby pod...
Ok, wszystko działa, ale gdzie mogę znaleźć dane odpowiedzialne za system rozwoju bohaterów, abym mógł u Warlocka zmienić szanse na naukę magii ciemności z 2% na 10%, a magię przywołania z 10% na 2% ?
Cześć. Mam poważny problem z zainstalowaniem gry z płyty "Heroes I-IV Complete" na Windowsie 10. Kiedy uruchamiam program do instalacji, wyskakuje mi error:"External exception C0000006", a następnie pojawia mi się pusty, biały kwadrat. Czasami, kiedy próbuję jeszcze raz, program działa...
W porządku, ale testowałem ją na innym sprzęcie i działa jak należy, więc nie wiem za bardzo, czy to wina płyty, czy kompa.