Imperium

Behemoth`s Lair

Herszt

Według mnie prześladowca jest dużo lepszy niż zabójca. Szczególnie na początku, gdzie z magią zniszczenia bohatera+niewidzialność prześladowców wychodzimy bez strat z walk z komputerem. Chyba każdy wie, że jednostki lochu są unikatowe ale jest ich mało. Każda strata boli, nawet...
Jasne, że magia mroku. Grupowe zaklęcia, spowolnienia i dezorientacji są potężne. Do tego dochodzi szał, hipnoza czy wampiryzm. Nie raz brałem Orsona, który ok 20 poziomu ma potężne statystyki a Zombi jest czołgiem. Potraktowany przyśpieszeniem i wytrzymałością a na koniec...
Gorshak i Herszty to dla mnie nierozłączna para grając Twierdzą. Herszt jest maszynką do zabijania gdy ma się na wysokim poziomie Gorshaka.
Ja serio nie rozumiem tego hejtu na HVI i mam wrażenie, że większość hejtu jest od zaciekłych fanatyków H3 którzy myślą, że wszystko będzie takie jak H3 albo podobne do H3. Jak kiedyś powstanie HVIII to najlepiej żeby był taki jak H3.. Już VII chciała byś jak H3 i wyszło to...
Twierdza z racji na łatwy start dzięki centaurom, na talent rasowy który zamienia ich w maszynki do zabijania i zawsze duże statystyki :) A moja ulubiona jednostka to jak wskazuje nick, Herszt + bohater Gorshak i jazda ... :) Dlaczego Herszt a nie Oprawca? Bo cenię sobie u orków także...
Odnośnie magii mroku i rozbicia mroku, odpowiedź jest moja bardzo prosta, ja raczej należe do graczy którzy grali głównie w kampanie i jakieś niestandardowe mapki, nie multi, więc z racji, że w zdecydowanej większości moim przeciwnikiem był komputer to nie brałem pod uwagę rozbicia...