Imperium

Behemoth`s Lair

Micca

Moje ulubione jednostki to: P1. [u]Centaur Bojowy[/u] - Szybkość i świetne staty. P2. [u]Wilczy Jeździec[/u] - Bardzo dobra ofensywnie jednostka. P3. [u]Smocza Ważka[/u] - Szybkość, zdejmowanie pozytywnych zaklęć z przeciwnika... Wprowadza ogólnie spory zamęt. [u]Wilk...
Fortress, klimat tego zamku Mi najbardziej odpowiada, ale niczego sobie też jest Necro i Inferno. Conflux zdecydowanie odpada.
P1. - Klątwa, Spowolnienie, Przyśpieszenie, Błogosławieństwo, Rozproszenie. P2. - Oślepienie, Promień Osłabienia, Błyskawica, Osłabienie. P3. - Antymagia, Teleportacja, Tarcza Powietrza. P4. - Berserker/Kontratak/Wskrzeszenie/Modlitwa, Miejski Portal. P5. - Lot/Wrota...
Artefakty które lubię posiadać to: -Artefakty: [b]Niszczycielska Maczuga Ogrów[/b] (+5 Atak) [b]Order Męstwa[/b] (+1 morale, odporność na czary umysłu) [b]Tarcza Lwiej Odwagi[/b] (+4 do wszystkich czterech współczynników) [b]Buty Przyśpieszenia[/b] (wiadomo:D) [b]Płaszcz...
P1. Chowaniec - po prostu beznadziejny. P2. Zombie - mało przydatna jednostka, specjał też mało efektywny. P3. Upiór - ofensywnie bardzo kiepsko, wytrzymałość pozostawia wiele do życzenia. Ogólnie słaby oddział i tyle. P4. Srebrny Pegaz - pada jak szmata, postawienie...
Wszystkie cztery magie są bardzo dobre. Każda szkoła posiada zaklęcia decydujące o naszej: przewadze, zwycięstwie lub porażce. Przyjęta taktyka i wybór zamku ma znaczny wpływ na to, która z czterech szkół magii okaże się najprzydatniejsza. A jeżeli chodzi o ocenę czysto...
Czary przeze mnie rzadko używane lub prawie wcale: - ochrona przed magią (wszystkie cztery) - zniszczenie nieumarłych - hipnoza - ściana ognia - usunięcie przeszkody - zasoby ziemi - ruchome piaski
Jesień 2001, chodziłem wtedy do drugiej klasy gimnazjum. Znajomy z osiedla z którym się widywałem po szkole, przez kilka dni mi nawijał na temat HoMM3, w ogóle go nie rozumiałem, nie mogąc już tego słuchać, zgodziłem się żeby mi pokazał ta gierkę (mając po cichu nadzieję że...
[b]Krellion[/b] - startuje z Odpornością, a w dodatku wzmacnia i tak już niszczycielskiego Ogra. [b]Crag Hack[/b] - wiadomo :) [b]Gundula[/b] - Równowaga pomiędzy ofensywą a magią. [b]Rashka[/b] - Mądrość na początku zawsze mile widziana, ponadto patronat nad...
<[Hellburn: Ah, no tak. My bad. Nie wiem dlaczego, ale myślałem, że ma Ofensywę. :)]> Ale ten Atak znacznie lepiej by pasował da Rashki niż Nauka :)
[b]Podniebny Galeon[/b] jest świetny, samo odkrycie całej mapy, daje ogromne możliwości strategiczne. Bardzo dobre sanktuaria posiada zarówno Twierdza jak i Cytadela, są to zamki nastawione na aspekt Ataku i Obrony, dlatego [b]Pomnik Wodza[/b] i [b]Grążel[/b] idealnie dopełniają...
Swojej największej porażki nie pamiętam, bo ogólnie trochę ich było i trudno mi cokolwiek sobie przypomnieć. Ale pamiętam dobrze, swoją ostatnią dotkliwą porażkę (do dzisiaj żałuję, że po wykopaniu Graala nie zrobiłem zapisu), było to jakiś miesiąc temu, mapa Rogu Otchłani...
<[Ryusenji: Co do mądrości to ok, może na turniejach jest inaczej, ale rozgrywki turniejowe to raczej nie rzecz dla mnie(nie ten styl gry po prostu). A sam osobiście nie potrafię sobie wyobrazić bohatera, który nie byłby wstanie nauczyć się modlitwy, miejskiego portalu, wrót...
Zdecydowanie wolę wojowników (co nie oznacza że Magami nie gram). Po prostu łatwiej mi się gra, mając za bohatera: Barbarzyńcę, Łowcę czy Władce Bestii. Oczywiście świetnie rozwinięty Mag, typu: Nekromanta czy Czarodziej, to klasa sama w sobie, ale jednak wolę rozwijać wojowników.
Jeżeli ktoś lubi klimat: ustawek, zadym stadionowych itp. to polecam film Okolofutbola (2013). W mojej ocenie film jest lepszy niż "Hooligans", bo bardziej przedstawia realia poza boiskowych "atrakcji".
Wojownicy: [b]Barbarzyńcy[/b] - pod względem mocy, chyba nie mają sobie równych. Magowie: [b]Nekromanci[/b] - Nekromancja plus ogólnodostępna magia daje fajne połączenie. *W tej ocenie nie brałem pod uwagę Wędrowców i Elementalistów, ponieważ zbyt rzadko gram Wrotami, aby móc...
Ścieżka Dźwiękowa H3 jest nieodłącznym elementem wysokiego poziomu tej gry :) Najbardziej lubię motyw muzyczny z Cytadeli, co w połączeniu z wyglądem samego zamku daje świetną kompozycję. I chociażby ze względu na te dwa elementy bardzo lubię grać [b]Fortress[/b]. Niczego sobie...