Imperium

Behemoth`s Lair

Mardy

Ja nie do końca się zgodzę, że krzyk jest tak nisko notowany przez Ciebie. Jest to coś w tylu Talentu Magicznego, jeżeli mamy zaklęcia takie jak "Drzyj przed mym rykiem" czy wybaczcie ale zapomniałem nazwy ( zaklęcie co zadaje taką obrażeń ile ma jednostek w armii ) - jeżeli mamy...
Ostatnio staram się pogrywać Necro ale dość średnio mi to idzie na ciężkim poziomie, może lepiej na normalnym będzie. Nie dość, że jednostka 7 poziomu jest kosmicznie słaba to jeszcze wybudowanie budynku żeby te smoki wyrekrutować kosztują bardzo dużo surowców, jeżeli się gra...
Mnie trochę irytuje Gildia Magów. Chodzi mi o czary. Według mnie powinno być tak, że przykładowo w nekropolis powinny być po 2 zaklęcia każdego poziomu.. po jednym zaklęciu to mało, Magia Mroku to siła nekropolis a grając ostatnio 2 mapy nie miałem ani Hipnozy , ani Szału , ani...
<[Flygon: <[Ratinis: Mam takie pytanie: czy komputer używa w ogóle runów? Ja grałem w scenariusz "Krąg nienawiści" (Dzikie Hordy) i walczyłem z Hangvulem, to on ciągle używał normalnego ataku, a żadnego zaklęcia ni runów nie rzucił. Cały czas atakował i atakował.]> Nigdy tego...
Ogólnie ten zamek jest słaby i tyle :) 1 jednostka strzelająca, do tego umówmy się, bardzo przeciętna, słaby 7 poziom.. można powiedzieć, że bardzo słaby i to, że są 3 jednostki na tydzień niczego nie rekompensuje.. do tego mnóstwo rudy pożera, na poziomie arcymistrzowskim ten...
Ratinis - chyba nie grałeś za dużo Fortecą, skoro uważasz, że runy szarży są najlepsze :D Oczywiście runy szału bojowego są najlepsze i nie wiem czy można się z tym nie zgodzić. :D Dzięki tej runie można pokonać 2,3 czy 4 razy większy odział bez większych strat. Krwawy szał...
Sorry za post pod postem ale edytując nikt nie zauważy , że napisałem :) Pomimo iż dość często gram tym zamkiem to ani razu nie doszedłem do talentu "wściekły szał" bo najzwyczajniej w świecie nie wiem jak do tego dojść, wytłumaczy ktoś? Podobne pytanie zadałem w temacie...
I tak nie do końca rozumiem. Czyli żeby dojść do wściekłego szału trzeba posiadać umiejętności Boskie przewodnictwo? Czy rozdzierające uderzenie? Jest też pokazane jak od Machin wojennych ale ja ich nigdy nie biorę gry gram mapę . Może ktoś to bardziej wytłumaczyć?
Zastanawiam się czym tutaj ludzie się kierują wybierając ulubiony zamek .. hmm jednostkami? Magią? Może wyglądem jednostek, zamku? Jak można powiedzieć, że Forteca czy Twierdza to słabe zamki? Przecież dodatek dzikie hordy jak dla mnie zrobił zbyt silną twierdzę, owszem ten dodatek...
Na czym polegają runy piorunowładne? czy to działa coś w stylu ogłuszenia przeciwnika?
Powiedzcie mi jaka tak naprawdę siła tkwi w czarze armagedon? Kiedy go używać? Jest ono potężne lecz nie za bardzo wiem kiedy tego czaru używać, przecież zabija wszystkie jednostki, w tym swoje więc trochę bez sensu. Myślałem, że jak dam niewidzialność prześladowcą to zabije...
Czyli jak biorę 3 prześladowców, robię nimi niewidzialność, przez 3 rundy bije czarami po wrogach, na koniec armagedon, Ci prześladowcy giną lecz tego bohatera można normalnie kupić w następnej turze w karczmie?
Tak ostatnio grając zapisałem sobie kilka pytań wiec teraz pytam w odpowiednich tematach :) Czy Siła czarów coś daje Twierdzy?
Ok, dzięki za odpowiedź. A powiedz mi jeszcze jak to jest , jak jednostka ma więcej zdobytego krwawego szału to mniej obrażeń odnosi? Przykładowo mam cyklopa który ma 500 pkt szału i mam tez co ma 100 pkt szału, zaatakowane są tą sama jednostka to ten co ma 500 pkt szału to odnosi...
Ja dopiero niedawno zacząłem grać Lochem bo gra Twierdzą i Fortecą mi się trochę znudziła :) Mi się wydaje że taktyka jaką się gra Lochem może wynikać z tego z kim się gra, czy z kimś kto potrafi grać czy z komputerem :) Chociaż mam jakiś tam patch nieoficjalny po którym...
A mógłbyś mi wyjaśnić na czym polega ten łańcuch żywiołów? Czyli Gniew żywiołów zadaje podwójne obrażenia od ognia, ziemi itd (podstawowe widzenie) ? Czy jak mamy ekspercką zniewalającą magię która zwiększa moc łańcuchu żywiołów o 15% i jak mamy Gniew żywiołów to...
Umówmy się, moim zdaniem Twierdza zjada wszystkie frakcje i to o Twierdzy można powiedzieć, ze jest przesadzona. No ale to w końcu o nich dodatek, więc można trochę to zrozumieć. Nieraz grałem Twierdzą i dobrym bohaterem Gorshakiem, w armii z Cyklopami i Hersztami rozwalałem 5x...
@up Owszem, wampiry lepsze ale gdy ma sie rozwiniętą nekromancje to raczej biorę pomioty bo to jedyna strzelająca jednostka w tym zamku a wampirów można miec z nekromancji. Swoją drogą niezłe jaja że Wampir może wysysać krew z jednostek Śmierci, haha. A tak serio to 3...
Heroes VI kupiłem stosunkowo późno, bo 2 czy 3 lata temu więc kilka lat po premierze, moje doświadczenia z tą grą są ogólnie na plus i lubię do tej gry wracać co jakiś czas. Nie nazwę tej gry hitem, ale na pewno nie zasługuje na to by nazwać ją kitem. Jest to gra do której...
Ja również jak kolega wyżej uważam, że Twierdza jest łatwa do prowadzenia a przy tym uważam, że Twierdza jest jedną z najsiliejszych frakcji w grze pomimo iż patrząc na ich zwykłe statystyki może się wydawać wprost przeciwnie. Oczywiście robotę robi talent rasowy czyli szał i...