Imperium

Behemoth`s Lair

Ktos Tam

Oto moje najlepsze jednostki:(nie uwzględniając Wrót Żywiołów) 1: Halabardnik, ul. Centaur, Gnoll Maruder i Większy Gremlin. 2:Harpia Wiedźma, ul. Krasnoludy, ul. Gargulce i Kusznicy. 3:Gryf Królewski, Szary elf, Smocza Ważka i Żelazny Golem. 4:Arcymag, Krzyżowiec, Wampirzy Lord i...
Wiem że jest w Heroes IV, ale chciałbym żeby była taka zdolność w trójce. I tak przy okazji, panie Rdzawy Skrytobójco, dobry pomysł ze zwiększeniem ceny. Można zwiększyć cenę do 25 sztuk złota, zmniejszyć przyrost ale(moim zdaniem) lepiej właśnie zwiększyć ich możliwości...
Oto moje najgorsze jednostki: 1: Chowaniec 2: Zombie 3: Upiór 4: ul. Pegaz 5: Kapłan 6: Chimera 7: Upiorny Smok
Dla bohaterów magii zespół: inteligencja, mądrość, talent magiczny, wszystkie cztery magie i odporność(masz gidię magów w mieście to nie trzeba mistycyzmu). Dla bohaterów mocy zespół: dowodzenie, szczęście, taktyka, atak, płatnerstwo, łucznictwo, logistyka i odporność(jak...
Ja miałem tą wygraną na mapie... chyba była to mapa Bagienna Utopia. Grałem Cytadelą. Nagle wróg wpadł do zamku. Myślałem że przegram, ale wygrałem(z dużymi stratami) dzięki zdolności Bazyliszków. Zamienili Złe Oczy w kamień przez co zdążyłem rozhukać resztę armii wroga(to...
Chodzi mi o to, żeby pozwiększać pikinierowi statystyki, cenę ale zmniejszyć przyrost. Albo pikinier na drugi poziom a łucznik(po podrasowaniu) na trzeci.
Popieram Mateusza. Na 3 poziomie są tacy cieniarze jak Upiory i Urukowie. Przy nich Gryf to mistrz.
Co do Nauki Czarów- masz rację. Z pierwszą pomocą też. Ale te ograniczenia strat są niewielkie w porównaniu z armią, jaką się wtedy ma. Dałem pierwszą pomoc bo lepiej jest mieć np. Płatnerstwo.
Co do Chimery, to mój celowy wybór. Co do Kapłanów, to zapomniałem o Żywiołakach Ziemi