Imperium

Behemoth`s Lair

Lwie Serce

Trochę denerwująca jest "nienaturalność" niektórych jednostek. Chodzi o to że np. koń kawalerzysty ma głowę nieproporcjonalną do reszty ciała. Taki detal, ja tam zazwyczaj się do takowych nie czepiam.
Mam sentyment do rycerzy zwłaszcza konnych. Dlatego Przystań. Krzyżowcy i fanatycy są świetni w walce ze względu na dobre umiejętności takie jak uderzenie czy szał. Na drugim miejscu stawiam Fortecę za bardzo fajne wizualnie i potężne jednostki. Jeźdźcy na niedźwiedziach, ogniste...
No to pora na mnie: 1 - kościani wojownicy za doskonałą obronę, obrażenia i tarczę. Są doskonali naprawdę, jak się ma ich ze 200 to są w stanie zmienić przebieg bitwy, doskonała jednostka. 2 - kusznicy za dużą siłę ognia, choć poza tym nic ciekawego, ale według mnie to...
Wiele osób czepia się do wiwern. Nie wiem dlaczego, są bardzo potężne. Średnia prędkość, latają, ulepszone trują. Moim zdaniem lepsze od cyklopów i mantikor.
Królewskie wiwerny mają tą wredną cechę że trują. Ok bardzo potężnie nie są ale słabymi nazwać ich nie można. Jak połowę wrogiej armii zacznie tracić punkty życia ułatwia to zadanie.
O ile się nie mylę do wiwern potrzebne są siedliska: - gnolli - jaszczuroludzi - ważek Czyli można je mieć jako czwartą jednostkę co daje sporą przewagę na początku gry. Osobiście najpierw robię zamek i kapitol ale jak wróg jest bardzo blisko a my mamy cytadelę można pozbyć...