Imperium

Behemoth`s Lair

Samete

Mnie najbardziej podobała się zawsze Forteca/Wieża, nawet jeśli strategicznie jest bez sensu (kto normalny stawia wielki zamek w dolinie?). Ciekawy wygląd, naprawdę przywodzący na myśl miasto czarodzieja, a do tego swoiste dalekowschodnie inspiracje po prawej stronie ekranu :) No i...
Ja chętnie wracam i do pierwszej, i do drugiej części. Brakuje mi czarodziejek jako odrębnej klasy postaci w H3, H4 i H5, a dodatkowo za dziełem UbiSoftu średnio przepadam. Te gry, ze swoim cukierkowym klimatem, przypominają o nurcie w fantastyce, który niestety już powoli zanika: jaką...
Esperanto, mimo szczytnych założeń, nigdy nie miało szans stać się sztucznym językiem międzynarodowym, jednoczącym cały świat, z prostej przyczyny: czerpało wyłącznie z języków Europy, a sam Zamenhof nie stronił od arbitralnych rozwiązań typu "skoro dane słowo nie jest podobne...
Tętęt kopyt, gdzieś w oddali, przebija się przez dźwięk głośno uderzających o trakt kropli jesiennego dżdżu. Jeździec, zdaje się, kogoś woła. Albo może śpiewa...? Trudno rozpoznać słowa. W każdym razie, odgłosy są coraz bliżej, nadchodzą jak świt, razem z pierwszymi...
Mój nick jest wynikiem odwrócenia liter w imieniu Thomas i, tu studyjne zboczenie, zmian fonetycznych dla ułatwienia wymowy ;) Thomas|Samoht > Sameht > Samehte > Samete
[i]Przeglądając wątki starego forum, do którego odnośnik znajduje się w pierwszym poście tematu "Sny", znalazłem intrygujący temat "Drzwi do karczmy lekko uchylają się..." o intrygującej formie, polegającej na nieco innej, niż standardowo na forum, formie rozmowy, czymś pośrednim...
To może wymienię kolejno podług typów miast: PRZYSTAŃ: I: [s]Chłop -> Szeregowy/Osiłek[/s] na Chłop -> Giermek/Zabijaka "Osiłek" jako nazwa jednostki brzmi dość idiotycznie; tutaj różnice tylko w nazewnictwie. SYLWAN: II: [s]Tancerz Ostrzy -> Tancerz Wojny/Tancerz Wiatru[/s]...