Imperium

Behemoth`s Lair

Morghan Grin

Nowe arty z FB! [url=http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs483.ash2/75603_457729639587_161184829587_5268335_6284899_n.jpg]Czart[/url] [url=http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs027.snc4/33692_457729609587_161184829587_5268334_4488709_n.jpg]Czarci Lord[/url] Prezentują się...
Mimo, że od ładnych paru lat odwiedzam Jaskinie i przyglądam się waszym dyskusją (właściwie od czasu wyczekiwania na premierę HoMM5, mniej więcej 5 lat), dopiero teraz postanowiłem się zarejestrować. Pewnie duży wpływ ma na to oczekiwanie na szóstkę, ale... Witam was...
Trochę głupio, że twórcy dadzą nam w podstawce tylko 5 zamków. Według mnie to za mało, ale jeżeli w ostatecznej wersji (z wszystkimi dodatkami) dostaniemy 9-10 zamków to będę zdrowo udobruchany. Mamy już: -Ludzi -Demony -Nieumarłych Pewnie lada tydzień lub dwa, poznamy...
Ba, ja liczę na [b]Przynajmniej(sic!)[/b] osiem! ;) Z drugiej strony...jeżeli mają nam napchać bezmyślnie fafnaście nowych ras, fafdziesiąt takich samych umiejętności...To niech lepiej pójdą na jakość a nie na ilość. Byle frakcje miały ręce i nogi, by się jakoś to wszystko...
<[Alkarin: Dla mnie bezużyteczną umiejętnością jest mistyzm. Nie znaduję dla niego żadnego zastosowania(może dlatego,że prawie zawsze robie herów,którzy sa nastawieni na zdolności ulepszające armie typu odpornosc itp.)]> Oj, oj, oj! Gorąco protestuje! Mistycyzm to jak dla mnie...
Mi ostatni miesiąc każdą wolną chwilę od ćwiczeń, wykładów i roboty domowej zajmowała gra w Dragon Age: Origins. Dawno nie grałem w taką grę! Jeden z najlepszych, jak nie najlepszy RPG w jakie grałem! Gdyby nie wyrzuty sumienia z powodu zaniedbywania nauki, przechodziłbym raz...
Pozwolę sobie skomentować. <[1) Zniknie system umiejętności w dawnej formie. Nie będzie osobnych podstawowych i drugorzędnych umiejętności czy zdolności ani czarów(jak w HV). Wszelkie umiejętności, których może nauczyć się bohater, są uzyskiwaneza pomocą "punktów...
No proszę! Miło poznać kolegę z wydziału! :) Jakbyś kiedyś spotkał na wydziale wysokiego, rozczochranego jegomościa z kostką z mnóstwem przypinek, naszywek, agrafek i łańcuchów, to wal śmiało ;) Też brałem pod uwagę politologię, chociaż celowałem głównie w prawo.
<[Volkolak: Twórcy tworzą nie Heroes of Might and Magic VI, tylko Might and Magic: Heroes VI i dlatego najnowsza część może być wspaniała, mistyczna, piękna i bogata fabularnie, ale to już nie będzie Heroes.]> W sumie Twórcy mogliby zmienić tytuł na Heroes of Ashan 2, by...
Historia mojego nicku jest bardzo prosta. Swojego czasu wymyśliłem bohatera nazywanego Morgan "Szeroki Uśmiech". Tak mi się spodobała jego nazwa, że zaadaptowałem ją jako mój pseudonim. Dodałem tylko "h" i zangliczyłem drugi człon, aby móc używać go nie tylko na polskiej...
A u mnie poszło szybciutko, zdążyłem złożyć dwa krzesła i już miałem ładnie ściągnięty ;) Nie ma się co dziwić, że filmik ciągnie się i ciągnie. Mimo, że nie było głosu, można się domyśleć po ruchach kursora, że ktoś włożył nie mały trud w prezentację gry. To...
Osobiście, najbardziej lubię grać demonami. Jednostki Inferno są szybkie, mają wysoki współczynnik ataku i obrażeń...i bardzo lubię ich styl graficzny ;) Mankamentem tej armii jest niska obrona a także mała liczba jednostek strzeleckich i magicznych. 1. Zawsze wybieram chowańce....
Okazuje się, że Law miał trochę racji. Z opisu wynika, że [s]Lamia[/s] Lamassu jest nieudanym, krótko żyjącym eksperymentem magicznym, który miał połączyć ludzi i mantykory, następnie ożywiony i wcielony do armii nieumarłych. Nie wiem jak wam, ale podoba mi się. Znacznie...
Nie wiem czemu się jeszcze nie pochwaliliśmy, ale nasz sojusznik AC uruchomił ostatnio własną stronę o HoMM6 (napisane specjalnie :P). Muszę przyznać, że strona jest b.ładna i czytelna. Mają tam chyba wszystkie informacje jakie do tej pory uzyskaliśmy i są ładnie zebrane do kupy ;)...
Dokładnie, brama to jedna z najlepszych umiejętności w grze. Przy dobrze rozwiniętym bohaterze liczebność armii zwiększa się o 1/2, co jest nie do pogardzenia w większych i/lub trudniejszych bitwach. Przywołane jednostki mogą blokować strzał strzelcom i zagradzać drogę do naszych...
Następne arty [url=http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs978.snc4/77096_466244539587_161184829587_5380046_3911044_n.jpg]Szaleńcy[/url] [url=http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs472.ash2/74557_466244554587_161184829587_5380047_4143501_n.jpg]Obłąkańcy(?)[/url] Edit 1...
Lipa z tym Play'em! Kupiłem dziś pomiędzy wykładami. Nie ma tam praktycznie nic czego byśmy nie wiedzieli :/
Ale tylko o minutę ;) Powiem, że jest nieźle. Średnio mi się tylko podoba ulepszona forma ludzka. Za dużo ozdobników, przesadzone ostrza i te "gogle" na oczach :D Pająkowata wersja ich nie ma, więc po co jej? :P Fajnie, że coś oryginalnego powstaje, w końcu stały kanon jednostek...
Jak wrócę z zajęć to coś podrzucę ;) Napisali więcej od CDA, ale pamiętajmy, że pomiędzy artykułami jest trochę różnicy czasowej. W każdym razie, mnie nie zaskoczyli niczym ;P Chyba, że można za to wsiąść art całej (prawie) rodzinki Gryfów.