Imperium

Behemoth`s Lair

Mastorious

<[61. Broniąc lub atakując zamek na planszy są 2 hexy na których nie można wskrzeszać jednostek, gdy calkowicie zginą. Które to hexy? ]> Wiem że jak zginie pod bramą, od strony fosy to nie można wskrzesić. Drugiego hextu nie znam. :P
Konquer - Heroes to gra turowa i przesył informaji dokonuje się tylko podczas zmianu tury, ew. podczas walki, ale to są naprawdę małe ilości, więc myślę że Twoje łącze nie będzie za słabe.
I ja do toastu za MiB-a się przyłączę.
Ja najbardziej lubię M-ki. Powiedzmy że mam tylko godzinę czasu, to włączam sobie M-kę poziom Hard lub Expert i kończę (z przeciwnikami lub oni ze mną). Podobnie wybieram M-ki gdy gram przez internet, bo trudno żeby obu graczy naraz mogło przebywać przed kompem więcej niż 3 godziny...
Moje pytanie jest takie: Według kodeksu fairplay pvp nie można np. korzystać z Frotu na wzgórzu lub kartografa podczas gry nawet jeżeli jest tuż przy zamku startowym gracza. Czy można się przed tym jakoś ustrzec? No rozumiecie, to nie jest oszustwo kategoryczne, ale często przed grą...
<[Kumbat: A co jeśli grasz na mapie random? w lidze random to rzecz jak najbardziej na topie (jakieś 85%).]> Takie bylo pierwotne przeznaczenie WOG-a :) automatyczne blokowanie możliwości wystąpienia na mapie Fortu na Wzgórzu, Kartografa, a także wyboru Heroesów z początkową...
Magię ognia wybieram tylko ze względu na jeden czar - Berserk. Wystarczy odpowiednia duża ilość spell power i poziom expert magii ognia, to tylko patrzeć jak armia przeciwnika sama sie wykańcza. Jednak najbardziej lubię magię wody, za takie czary jak: - Prayer (Modlitwa) - to tak jak...
<[Filus: <[Mastorious: - Dimension Door i Waterwalk(...)]> Pewnie znowu wyjdzie, że się czepiam, ale Wrota wymiarów należą do magii powietrza...]> Tak masz rację. Mój błąd wynika z tego, że za dużo gram w WoG'a, a tam właśnie czar Dimension Door został przeniesiony do zaklęć...
Magia Ziemi jest niezawodna podczas obrony zamku. ona jest wręcz stworzona do tego. Na początku walki rzucamy na przeciwnika czar spowolnienia, co da naszym "wieżyczkom" więcej czasu na ostrzelanie wroga. Później shield i stoneskin dla jednostek wypełniających ubytki w murze, zamiast...